OVER DE KLANT

Marvia ontwikkelt gebruiksvriendelijke webbased oplossingen om gepersonaliseerde marketing uitingen te creëren, beheren en bestellen. Marvia is in 2007 opgericht door Steven van Wel, Jons Janssens en Arnoud Haverlag. En is sinds 2012 overgenomen door PostNL, dit stelt Marvia in staat om haar ambitieuze doelstellingen waar te maken.

sector-startups

KLANTVRAAG

Marvia is een webapplicatie waarmee het mogelijk is zelf online wijzigingen aan te brengen in eerder ontworpen drukwerk. Een gebruiker maakt in 3 simpele stappen een drukgereed document op, zonder tussenkomst van reclamebureau of vormgever. Voor haar nieuwe website en marketingcampagne vroeg Marvia ons een explanimation te ontwikkelen.

illustratie-klantvraag

BEHAALDE RESULTATEN

De explanimation geeft een korte introductie van het product en spoort aan tot het verkrijgen van meer informatie op de website van Marvia. Het formaat van de explanimation is 21:9 om de video optimaal over de volle breedte van de Marvia website te kunnen integreren. Marvia gebruikt posters en stickers met een QR code om te verwijzen naar de explanimation.

illustratie-resultaat
Marvia QR code
Poster met QR code naar explanimation

Team

Ontmoet het hele team ›