OVER DE KLANT

Obvion gelooft erin dat mensen gelukkiger zijn als ze fijn en lekker wonen. Je woonplek is meer dan een huis, het is je thuis. Als hypotheekverstrekker biedt Obvion solide producten en heldere voorwaarden via onafhankelijke hypotheekadviseurs.

sector-financieel

KLANTVRAAG

Omdat Obvion door tussenkomst van de onafhankelijke hypotheekadviseurs geen direct contact heeft met de hypotheekafnemer maar ze deze wel moet bereiken zet ze hoog in op communicatie over haar hypotheekproducten. Dat doet ze via de website en social media. In60seconds heeft al verschillende onderwerpen voor social media kunnen visualiseren:

  • Energielabels: Obvion wil mensen ervan bewust maken dat ze het energiezuinig maken van hun woning zelf in de hand hebben en hen daarnaast de handvaten bieden om tot actie over te gaan.

  • Duurzaam wonen: Obvion wil dat zoveel mogelijk mensen in Nederland lekker kunnen wonen. Dat betekent dat het mogelijk moet zijn om zo lang mogelijk op je eigen voorwaarden thuis te blijven wonen. Onafhankelijk van je gezondheid of financiële omstandigheden. Obvion voert de campagne ‘ Duurzaam Wonen’ om mensen inzicht te geven in de mogelijkheden om zo lang mogelijk thuis te kunnen wonen. We ontwikkelden twee infographics, een over het vaststellen van woonwensen en een over hoe je duurzaam wonen het beste kunt aanpakken.

illustratie-klantvraag

HET RESULTAAT

Drie compacte infographics op basis van de voor Obvion ontwikkelde animatie en illustratiestijl in verschillende formaten om op alle social media kanalen te kunnen communiceren.

illustratie-resultaat

Team

Ontmoet het hele team ›